Weten jullie een leuk jongerentijschrift?

Ik ben een meisje van 16 en op zoek naar een leuk jongerentijdschrift. We krijgen thuis de kidsweek, die is erg intressant maar dat is toch vooral een krant en niet echt tijdschrift. Ik heb ook weleens een paar meiden-tijdschriften geprobeerd (Girlz, Fancy, Cosmogirl etc.) maar die vind ik vaak erg oppervlakkig en die gaan eigenlijk vooral om de echte meisjesdingen; mode, jongens etc. Dat is mij iets te oppervlakkig. Ook heb ik welleens de Quest gekocht, die vond ik erg intressant maar weer iets te veel kennis en te weinig 'weglees'artikeltjes. Ik zoek een tijdschrift wat niet al te oppervlakkig is en wel een beetje wat diepzinnigs heeft, maar ook niet alleen maar. Weet iemand een geschikt tijdschrift voor mij?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Kijk eens op onderstaande links, wie weet zit er iets voor je tussen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Probeer de Triv' eens. Is ook een soort kennistijdschrift als de Quest, maar iets 'lichter', iets 'jonger'. Een soort Quest Light dus. Ik vind hem heel leuk.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik zie nu dat de Triv' niet meer bestaat. Bah, dat wist ik zelf ook niet. Excuses, dit had ik moeten weten. Ik denk door, als ik een leuk blad weet geef ik het aan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het ligt er maar net aan wat je zoekt.
Ik lees zelf Grazia, omdat daar aardig wat waarheidsgetrouwe verhalen inzitten en leuke interviews. Het modedeel neem ik dan maar voor lief en sla ik over.
Ik kan daar wel lekker bij weglezen als ik gewoon even lekker wil ontspannen.

En anders is de Donald Duck ook leeftijdsloos.
Hoe oud of jong je ook bent, Donald Duck krijgt iedereen aan het lezen! :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Triv, Kijk en vooral Explore lijken me wel wat voor je.
Explore is ook een soort Quest, maar dan ook met veel wegleesartikeltjes over interessante onderwerpen...van geschiedenis tot achtbanen...vanalles en nog wat.

Wat ook misschien leuk is, is een blad in de richting van je opleiding/studie/werk. Bijv. het blad pythagoras als je iets met wiskunde doet, of Groomers als je honden trimt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Witch is trouwens ook een leuk blad, het is alleen wel grotendeels strip.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer eens de 'kijk'.