Ik heb een vraag over het bereik van tijdschriften. Wat betekend het bereik bij tijdschriften? Als er bijv. ook percentages bij staan.

Ik heb een afbeelding toegevoegd waar het bereik van tijdschriften op staan. Maar ik weet niet wat het betekend, wie kan me helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Dat betekend hoeveel er verkocht worden. Als er bijv. bovenaan staat 176(x1000), worden er totaal 176.000 verkocht van dat tijdschrift.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke top, en wat betekend dat percentage erachter dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bereik is iets anders dan aantallen verkochte bladen. Bij het bereik wordt er ook rekening meegehouden dat een blad door meerdere mensen wordt gelezen.