weten jullie een tijdschrift?

ik zoek een tijdschrift netzoals ''hitkrant'' maar dan voor jonges

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (4)

Kr@sh.......
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is een goeie vraag. Ik heb voor je gegoogled. En toen kwam ik op deze onderstaande site. Daarop staat dat Hitkrant ook voor jongens is, er staan wel problemen van meisjes in, maar je leest ook vaak de problemen van jongens (ik lees de hitkrant van mijn dochter heel vaak) Veel jongens lezen de VI (voetbal international). Maar ik ken geen tijdschriften zoals hitkrant voor jongens. Je hoort ook vaak dat jongens de Girlz! lezen en de Cosmogirl!.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ altijd heel handig om de dames"literatuur" te lezen, zo snap je precies wat "zij" zoeken of op af knappen :P. Vroeger las ik toen ik jong was altijd panorama, nieuwe revu en zelfs de actueel :) , die kwamen met de leesmap mee en ik vond het allemaal wel interessant, maar kan me wel voorstellen dat dat niet voor alle jongeren geldt. Ook zullen niet alle ouders direct een blad bestellen voor hun zoonlief waarin vooral "volwassen" content staat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat snap ik, maar volgens mij vinden de jongens dat volwassen content erg interessant. Ik zie vaak jongens die de Cosmogirl, Girlz of de hitkrant in de hand hebben. Ben benieuwd of dat tijdschrift dan voor diegene zelf bedoelt is of voor hun vriendin of zusje =)
Weet je wat ook leuk is? De Quest! Mijn neefjes van 13 en 15 verslinden ze.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Spam.

GeGorce101