Is het engelse magazine "Top of the Pops" ook in nederland verkrijgbaar? Is het mogelijk om van dit magazine een buitenlands abonnement te nemen?

Ik heb in engeland het magazine "Top of the Pops" gekocht. Nu vind ik dat dus zo leuk dat ik graag een abonnement erop wil nemen. Weet iemand of dat dit mogelijk is? Ik wil graag om het tijdschrift nog een keer 'uit te proberen' het graag nog een keertje los kopen. Weet iemand of dat dit ook mogelijk is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt in UK het magazine los of bij abonnement bestellen, bijv. op
http://www.newsstand.co.uk/193-Pop-Music-Magazines/2018-Subscribe-to-TOP-OF-THE-POPS-Magazine-Subscription.aspx (vul links het land waar je woont en de muntsoort in) Uiteraard betaal je wel verzendkosten, die zijn hoger dan het blad zelf kost..... Misschien is het blad bij Engelse boekhandels te koop in Nederland ? vraag het bijv eens na bij:
http://www.waterstones.com/waterstonesweb/navigate.do?pPageID=200010
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Correctie: vul RECHTS het land waar je woont etc...

Antwoorden (1)

er zijn boekenwinkels die buitenlandse boeken en tijdschriften verkopen als dit een populair tijdschrift is kun je deze misschien ook nog op schiphol kopen in een kiosk waar ze dan ook engelstalige tijdschriften verkopen, misschien is die ook online te bestellen gewoon 1 exemplaar. ik weet dat de grote steden boekenwinkels en tijdschrift winkels hebben waarin ook engelstalige tijdschriften worden verkocht, op de website missmag.nl staat de nederlandse uitgever van dit tijdschrift fc klap bv wellicht kun je hen bellen om een exemplaar te kopen email: info@fcklap.nl telefoon: 035 - 62 10 150 misschien dat dit kan helpen. succes.
Bronnen: