Hoe lang duurt het voordat je het tijdschrift science krijgt?

Mijn vader heeft daar een abonnement op genomen maar hij heeft nog niks gekregen. Volgens de site waarvan wij het bestelt hebben krijgen we het binnen maximaal 6 weken. Die 6 weken zijn voorbij maar is er misschien ook nog een standaart tijd wanneer je hem ongeveer krijgt? Of krijg je op hem meteen al op de datum van uitgave?

Iemand misschien ervaring?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

meestal ligt een nieuw abonnement tussen de 6 en 8 weken op de mat
13 jaar geleden
Binnen de gestelde termijn. Bij het laatste abonnement dat ik afsloot kregen ze het voor elkaar om binnen een week een exemplaar naar me toe te sturen.
Maar in dit geval is de termijn dus 6 weken, daar kun je misschien nog een paar dagen voor de post bij optellen maar als je het dan nog niet hebt ontvangen is er iets misgegaan in de administratie.
Zoek de contactgegevens van de uitgeverij en neem contact op.