Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is mooi blad over dieren?

Ik zoek een mooi blad over dieren,

Hieronder een aantal punten:

- Het liefst wilde dieren
- mooie foto's
- Engels in geen probleem
- Ik kan eventueel via internet bestellen als het eventueel niet hier verkrijgbaar is.

Het blad National Geographic komt dicht bij mij richtlijn, maar het gaat niet specifiek over dieren.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Paar jaar geleden had je nog de wildlife magazine, maar die is (tijdelijk) gestopt. De Engelstalige versie Wildlife Magazine van de BBC kan je echter wel nog krijgen (zie ze wel eens liggen bij de appie)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Kijk is naar natuurmonument! Leuk blad over "inheemse" dieren en leefomgeving. Is net zo duur als elk ander blad alleen gaat dit geld ook naar de dieren natuur binnen nl.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Panda (van het WereldNatuurFonds)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
national geographic het gaat niet alleen over dieren maar als er wilde dieren instaan (bijna altijd wel) staan er ook
super mooie foto's in
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dier en vriend het is een tijdschrift over dieren en hun baasjes ik weet niet of u zoiets zoekt maar u kan een proefabonnement nemen voor meer info kan u kijken op:

http://www.proefabonnementen-gids.nl/proefabonnement/dier-en-vriend.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding