Ik kan zo 1 2 3 geen tijdschriften noemen maar heb wel een webside adres waar je informatie kan vinden over friestalige uitgaven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er zijn meerdere bladen te koop. Oa Fryslan. Kijk op de site van Friesch Dagblad of Leeuwarder Courant. Wil je actueel Friestalig nieuws? Ga dan naar de site van Omrop Fryslan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Een krant of nieuwsblad is normaal gesproken geen tijdschrift.
Snuffel
13 jaar geleden
Bedankt voor je tips. Ik wil mijn vader graag een Friestalig abonnement cadeau doen voor zijn verjaardag. Hij heeft geen internet.