hoe heet die kinderserie over een meisje (eline) die een dierentuin in de achtertuin heeft ook weer ?

tot een paar jaar geleden was er altijd een serie op tv over een meisje die een dierentuin in de achtertuin had
mijn broertje keek dat altijd en hij wilt kijken of er op youtube nog afleveringen (nederlands nagesynchroniseerd) staan
het programma zelf is oorspronkelijk engels
Het kwam volgens mij altijd bij KRO's kindertijd

Toegevoegd na 22 uur:
Bedankt voor het meedenken Tsja !
Het was inderdaad Zoo straat 64
Ik was in de war met de naam van een ander tvmeisje

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
5.9K

Het beste antwoord

Zoostraat 64. Het werd uitgezonden bij KRO kindertijd. Loesje was haar naam.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik ken de serie wel maar de naam zou ik zo snel niet weten
ik meen dat in de titel het woordje zoo zat
maar de precieze titel weet ik zo direct niet
Maar wie weet valt het me nog wel in