Hoe heet die serie uit begin jaren 80, waarin een bus gaat vliegen met kinderen en een leraar?

13 jaar geleden
in: Televisie
6.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weet je zeker dat het een bus was en in de jaren 80? Ik moest namelijk meteen aan Chitty Chitty Bang Bang van rhoald dahl denken.
http://en.wikipedia.org/wiki/Chitty_Chitty_Bang_Bang
Maar dar is geen film en het is uit 1968
Annswers
13 jaar geleden
Ja die is het! Goh uit 68, werd zeker herhaald in de jaren 80. Dank je wel!

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Peter en de vliegende autobus?

Toegevoegd na 48 seconden:
volgens mij staat hier ook wat je zoekt www.ncrv.nl/classics
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen, meneer?

Zoiets. Als ik het deuntje een keer heb gezongen zit het de hele dag in mijn hoofd...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
there s a great big bus way up in the sky and everybody said ity would never never fly, boomboomtjakketjakke boomboom! proffessor poopsnaggle rocks!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
the magic schoolbus misschien???