Wie is de vrouw in de 'Ik-kom-voor-de-beeldjes'-Marktplaats reclame?

Ik denk dat ze vroeger in reclames van supermarktketens speelde...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik dacht idd een supermarkt reclame waarbij ze 'verliefd' is op deeeee..slager?
C1000 of PLUS?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het gevonden: Roosmarijn van Bohemen bedoelde ik ;) met dank aan de slager haha.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha okee!

Antwoorden (1)

Ik ben voor je aan het zoeken gegaan en ik denk dat de vrouw die in de marktplaats reclame speelt Anneke Blok is ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het al gevonden (zie reacties), ik bedoelde Roosmarijn van Bohemen.