Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Man van DAS TVreclame is dezelfde als de AH-man.?

In de TVreclame voor DAS zie je een verkoper van konijnen die beweert dat het echt 2 mannetjes zijn. De verkoper lijkt als 2 druppels water qua uiterlijk, mimiek en stem op de AH-man. Maar is hij het ook?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Jij ziet er waarschijnlijk meer gelijkenis in dan ik.
Ik meen te weten dat de AH man een contract heeft moeten tekenen, om nergens anders reclame voor te mogen maken.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Ik heb geen geluid op de pc, maar hij ziet er wel anders uit dan de meneer van de AH-reclames. Deze in het filmpje lijkt wat meer haar te hebben.

Toegevoegd na 5 minuten:
De acteur uit de AH-reclames heet Harry Piekema.

Harry Piekema is sinds 1981 werkzaam in het theater. De voorstellingen die hij in verschillende samenstellingen maakte voor het volwassen en het jeugdtheater kenmerken zich door humor en muzikaliteit. Na ‘Afleggen’, een voorstelling over de praktijk van de dood, gespeeld in crematoria, regisseert hij nu voor Theaterenzo de voorstelling ‘De Daad’ over rechtspraak en geweten. Deze voorstellingen vragen een actieve bijdrage van het publiek. Ook hier wisselen humor en ernst zich af. Sinds kort is hij te zien als acteur in de Albert Heijn reclames. Op ludieke wijze, laat hij met zich sollen als filiaalmanager van een AH vestiging.
(Lees meer...)
Kimath
13 jaar geleden
Harry Piekema staat exclusief onder contract bij Albert Heijn. Zelfs interviews geven mag niet, dus zeker niet in de Das-reclame optreden.

Zie de bron.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding