Over 8 Hagenezen die dingen doen die het daglicht niet kunnen verdragen op het eiland Chersonissos.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

over 8 haagse jongeren die in chersonisos op vakantie zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nergens over....!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Over losgeslagen jongeren. Eigenlijk gaat het dus helemaal nergens over.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Over 18+ zaken waar kleine meisjes van 13 niet naar moeten kijken.

Ga maar Disney Channel kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
iedereen uit mijn klas kijkt het en er zitten 4 meisjes en 2 jongens van 12 in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Slecht van hun ouders. Heel erg slecht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat een onzin raamklaza -
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee is geen onzin. Je laat je kinderen dit toch niet zien. Die kinderen vinden het stoer en mooi en worden ook dan van sletjes en macho's zonder enige inhoud en alleen maar gefocust op uiterlijk.
eigenlijk over niets, alleen het word zo goed bekeken omdat mensen zich ermee willen associeren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
over 3 meisjes en 3 jongens die het leuk vinden om zich elke avond de ****** in te zuipen :)