welke serie van vroeger moet echt weer op de buis komen komen? ik zeg ''Happy Days'' wat jullie?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie
2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kent iemand dit nog: http://www.youtube.com/watch?v=lGPyul14w6A
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja!! Leuk om weer te zien. Was dat commentaar van jou (Naatepaat)?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
purno de purno!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.purnodepurno.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=48&Itemid=137
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
o ja purno ook leuk

Het beste antwoord

Bij mij rinkelt Archie Bunker aan de bel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jaaa ik moest altijd zo lachen om hoe hij niet racistisch wilde zijn als er een donker persoon in de buurt was en daardoor juist erg racistisch werd...of die vrouw die altijd rennend door de huiskamer gaat als de deurbel ging hahahah ja dat was idd een leuke show...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meatball...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@djools hahaha idd....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@panteao
Dat is een reactie die niet meer is als twee halve van mijn;-)
Sinds goeievraag zap ik niet zo veel meer, wil je een zender melden?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je, die kan ik ontvangen; Leuk! ik moet behoorlijk stupide zijn, hier kan ik het ook niet vinden. ;-) : http://www.rtl.nl/service/gids/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
NU bezig zie ik ssstt. Comedy central
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
TYVM.

Andere antwoorden (26)

Ik zeg: Swiebertje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja idd, oo wat leuk... je hoort weer allemaal dingen die je al was vergeten....
Emil (i Lönneberga)

Kent iemand dat nog?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eeeemiiiilll
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Juist! Ik heb ook een clip gevonden:
http://www.youtube.com/watch?v=swAG4e2SYkQ Alleen is dit een andere tekst dan dat ik ken van vroeger.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Google op: Emil dvd, ik heb dvd ook bij plus in rek zien staan. Ga hem toch maar aanschaffen kan ik voorspellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat houtsnijwerk! Dat was ik helemaal vergeten. Bedankt voor die clip.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ASJML: goed idee, dan kan mijn zoontje van 4 die serie ook zien. Ik vermoed dat hij hem erg leuk zal vinden!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen dank voor de clip! Vond het zelf ook leuk het weer even te zien. Heb net de retenties op bol.com gelezen, maar die zijn heel teleurstellend. Het is in het Nederlands (Volendams) en je hebt geen keuze om het in het Zweeds met Nederlandse ondertiteling te bekijken. Dan houdt het voor mij even op ben ik bang.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat jochie die poppetjes maakte in de schuur... Die ken ik nog wel. Het is ooit herhaald, nog geen 10 jaar terug...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Retenties of recensies?
"geen keuze om het in het Zweeds"
Da's zeer teleurstellend. Die uitgever is niet bepaald slim. Lol... "Nog" geen 10 jaar terug.
Van mij mogen ze Monty Python herhalen, en Van Kooten en de Bie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Python geweldig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Monty Python juistttttttttt!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
I'm a lumberjack and I'm okay, I sleep all night and I work all day
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Monty Python... Was dat niet met dat witte vliegende vleesetende konijn?
Alle afleveringen van BOTTOM, Married with children, The young ones, Star Trek en Absolutely Fabulous.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Married with children 1+
AWM
14 jaar geleden
Ja, helemaal top. Was onlangs diep geschokt over de ziekte van het domme blondje. Gelukkig heeft ze het overleefd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AbFab: hilarisch!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat is nog steeds op Comedy Central...elke dag trouwens ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van mij heb je de plus, maar daar heb ik nog niets leuks in kunnen vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ach zijn voorhoofd vond ik wel grappig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja ik heb ze ook bijna allemaal al gezien op Comedy Central. Daarom wil ik ook nieuwe!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Salme Delme Agonay! Briljant ja!
The Sun In The Bottle (gloeilamp)
The Telling Bone (telefoon)
En niet te vergeten:
Master, show me thy electrickery!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik schijn dat ook gezien te moeten hebben, maar omdat ik bang ben dat dat net zo tegenvalt als "Q&Q" durf ik me niet daarin te verdiepen. PSSST PSSST. LOL
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat een nostalgie. Ik zag toevallig een paar weken geleden op de BBC een aflevering. Was een eenmalig gebeuren denk ik, helaas.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb zowel Q&Q als Catweazle later nog eens gezien. De eerste viel inderdaad tegen, maar Catweazle zeker niet, ik vond het zelfs nog leuker dan vroeger denk ik (omdat ik nu meer begreep).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Oeroeboeroe
Na jouw recensie ga ik een poging wagen. Nu ik begrijp dat het om grappige conversaties gaat is : DE FAMILIE KNOTS misschien ook wel leuk, ik pleeg nog steeds de telefoon op te nemen met: Wie spreekt mij?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL. Na het kijken van Catweazle snap je straks helemaal niet meer wat een telefoon (telling bone) is, haha. Ik had destijds helemaal in een deuk gelegen om een scene waarin Catweazle maar niet begreep dat die persoon in de kamer het niet tegen hem had maar tegen de persoon die hij aan de lijn had.
Thunderbirds (are go!)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beverly hills 90210 of Melrose place
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Spitting Image, Miami Vice.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik blijf 'The A-team' fantastisch vinden. Maar die worden al geruime tijd doorlopend herhaald...

Voor mij zouden ze 'De Fabriek' mogen herhalen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dagboek van een Herdershond
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
rikkie en slingertje
kleuter tijd
maar wie ken het nog
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wie zijn dat?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2 poppenkast verguurtjes uit de jaaren 60
Keek op de Week
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
* 3 hoog achter (Rising damp) met Mr. Rigsby
* Bottom
* Sam Sam
* De wereld van Boudewijn Büch
* Oh moeder wat is het heet (It ain't half hot mom)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stiefbeen en zoon...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
- star trek
- Mork & Mindy
- Quantum Leap
- Sliders
- Tales from the Crypt
- Blake's 7
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
The Young Ones!

Dat idiote stel studenten die samen een huis delen. Dank je wel voor deze vraag ;) Ik was ze vergeten, maar nu ga ik kijken of ik nog oude series kan downloaden om weer eens een avondje vreselijk te lachen :D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mocht het downloaden niet lukken: http://www.bol.com/nl/s/dvd/zoekresultaten/Ntt/Young+Ones/Ntx/mode+matchallpartial/Ntk/dvd_all/N/3133/index.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Thanks voor de tip!
Webster en
A Different World
Plaatje bij antwoord
Antoni
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
webster!! mwaaaah die is lief!!!
Flying Doctors
Vrouwtje Theelepel
21 Jumpstreet
MacGyver
Battlestar Galactica
De Freggles
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mr. Ed (the talking horse).
Alf (Just Kidding)
Police Rescue (Australische actieserie)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zonder twijfel: MacGyver! Zo kan je je kennis weer ophalen over hoe je ook al weer van een kauwgompje, een paperclip en een fietsbel een bom fabriceert!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor mij mag All in the Family weer op de buis komen.