Waar kan ik deze aflevering vinden?

Ik ben op zoek naar een aflevering van Expeditie Robinson, te weten:

Aflevering 10 van seizoen 2006 (het reguliere seizoen, dus niet de titans-versie).

In deze aflevering is een heel leuke Robinsonveiling, die ik graag nog eens terug zou willen zien. Maar waar? Wie weet voor mij een link te vinden?

Toegevoegd na 47 minuten:
En als we dan toch bezig zijn, aflevering 11 is ook gewenst.

Toegevoegd na 4 dagen:
Inmiddels heb ik antwoord van RTL. Blijkbaar zitten ze om geld verlegen, want:

Het is mogelijk om dit item op dvd na te bestellen.
Er zijn echter wel kosten aan verbonden. Deze bedragen € 65,00.

Je bestelt de dvd door een reply op deze mail te sturen met daarin je volledige adres.
Je ontvangt dan per post een factuur. Wanneer deze voldaan is ontvang je de dvd.

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag.

Met vriendelijke groet,
RTL Nederland

Dus beste mensen, ik hou me nog steeds aanbevolen voor een gratis link!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
1.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb even voor je gezocht maar kan niks vinden.. Sorry succes ermee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je voor het zoeken! Ja vreselijk he? Zoveel te vinden, behalve die.....en hij is zo leuk :-(
Volgens mij was dat nog ten tijde van Talpa, dus het zoeken wordt extra moeilijk...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh ja inderdaad.
Het gekke van dat Talpa is dat ik er nog steeds mail van krijg. Heb me daar toen ooit aangemeld om online afleveringen te kijken van bepaalde programma's, maar tot de dag van vandaag krijg ik nog mail van Talpa. Heb trouwens ook via youtube gezocht en daar is ook niks te vinden van die aflevering! Heel raar.
Zijn er geen dvd's in de winkels van de seizoenen? Naja dan betaal je ook weer en zit je ook met de rest van de afleveringen...

Antwoorden (2)

Ik denk dat je hiervoor het beste contact op kunt nemen met Net5 (of was het toen al bij RTL? Dat weet ik eerlijk gezegd niet'.
Zij kunnen je dan de aflevering doen toekomen of mss weten zij waar je hem kunt vinden. Oh, ik zie net dat het in die tijd werd uitgezonden door Talpa.

Toegevoegd na 29 seconden:
Ik zoek nog even voor je door!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is de titans-versie en die zocht ik dus niet...toch bedankt voor de moeite!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja die vind je overal:P