Hoe kom je in contact met Tooske Ragas?

Ik heb een weddenschap met iemand die zegt dat je nooit het adres van een artiest kan achterhalen. Ik ben van mening dat er altijd wel iemand is die het weet. Als bewijs moet ik het adres van Tooske achterhalen. Waar zou ik kunnen beginnen...

Toegevoegd na 59 minuten:
Ik zou al blij zijn met een mail adres waar ik haar zou kunnen bereiken maar ook dat zie ik nergens op internet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
1.3K

Antwoorden (6)

nationale telefoongids? ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je haar juiste achternaam weet, ragas dus, en meisjesnaam én geboortedatum, hoef je alleen nog maar iemand te kennen die bij een overheidsinstellingen werkt en toegang heeft tot gba én zijn baan op de tocht wil zetten...

Ze woont naar mijn weten in amsterdam
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onderstaande link daar kan je haar boeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
héééééééeél misschien is het deze. maar dat weet ik niet zeker. Ragas, te Amsterdam
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haar meisjesnaam is Breugem. Kun je ook zoeken.

Los daarvan: wie wil contact met Tooske? Sorry, wat een irritant wijf is dat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is een site waar bekende nederlanders weleens gespot worden zo kan je er een beetje achter komen maar sluit me bij het vorige antwoord aan Tooske...brrrrrrr

Toegevoegd na 3 minuten:
heb t effe opgezocht http://www.vipspotting.nl/home/