Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kom je in contact met Tooske Ragas?

Ik heb een weddenschap met iemand die zegt dat je nooit het adres van een artiest kan achterhalen. Ik ben van mening dat er altijd wel iemand is die het weet. Als bewijs moet ik het adres van Tooske achterhalen. Waar zou ik kunnen beginnen...

Toegevoegd na 59 minuten:
Ik zou al blij zijn met een mail adres waar ik haar zou kunnen bereiken maar ook dat zie ik nergens op internet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

nationale telefoongids? ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je haar juiste achternaam weet, ragas dus, en meisjesnaam én geboortedatum, hoef je alleen nog maar iemand te kennen die bij een overheidsinstellingen werkt en toegang heeft tot gba én zijn baan op de tocht wil zetten...

Ze woont naar mijn weten in amsterdam
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onderstaande link daar kan je haar boeken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
héééééééeél misschien is het deze. maar dat weet ik niet zeker. Ragas, te Amsterdam
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haar meisjesnaam is Breugem. Kun je ook zoeken.

Los daarvan: wie wil contact met Tooske? Sorry, wat een irritant wijf is dat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is een site waar bekende nederlanders weleens gespot worden zo kan je er een beetje achter komen maar sluit me bij het vorige antwoord aan Tooske...brrrrrrr

Toegevoegd na 3 minuten:
heb t effe opgezocht http://www.vipspotting.nl/home/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding