Waarom houden de juryleden van Popstars de koptelefoon andersom?

Toegevoegd na 23 minuten:
Zijn er geen eenvoudiger/kleinere oplossingen daarvoor?

Toegevoegd na 23 minuten:
Zijn er geen eenvoudiger/kleinere oplossingen daarvoor?

13 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Het kost zoveel moeite wanneer ze de koptelefoon goed op hun hoofd zetten. Dit kan een beetje klungelig overkomen op TV. Ook kan hun haar in de war gaan zitten.

Ze houden de koptelefoon andersom omdat dat makkelijk is en omdat ze de koptelefoon dan weer snel weg kunnen leggen. Dat is handig omdat ze dat ding altijd maar eventjes nodig hebben.

Toegevoegd na 42 minuten:
Eenvoudiger en kleiner is een draadloos oortje, waar het geluid naartoe wordt gezonden die nu door de koptelefoon te horen is. Dat is ook niet te zien op TV en makkelijker en sneller in gebruik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Anders gaat je haar door de war zitten:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
omdat ze hem niet op hun hoofd willen zetten... dan gaat hun haar in de war... ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om de zelfde reden als veel jongeren op de rugleuning van een bankje in het park zitten en met hun voeten op het zit gedeelte en spijkerbroeken dragen met scheuren!
En let ook eens op de nieuwslezers van het jeugdjournaal, die zitten ook vaak bovenop hun bureau (om het goede voorbeeld te geven)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
omdat de tijd tussen luisteren en weer moeten praten zo kort is.
doe het zelf vaak als je een plaatje wilt voorluisteren en als er mensen zijn, die tegen je praten.
het is een vorm van concetreren op de muziek.
vergeet niet dat je jezelf vaak hoort met een vertraging.