Wat verwacht je anders van 2 zulke grote ego's? Pure sensatie en egotripperij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Nee, het is geen voorbeeld van mooie televisie.

Ik vond het een wanstaltige vertoning en vind dat Jort Kelder zich, samen met Matthijs van Nieuwkerk en de redactie van DWDD, diep moet schamen voor hetgeen zich daar gisteravond voordeed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon waardeloze televisie als je het mij vraagt.
Ik ben geen fan van Frits Bom, maar lees eens wat hij hier over zegt op zijn website, voor deze keer ben ik het met hem eens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee dat is het zekers niet, maar goed, ik zou ook frustie zijn als ik met nina brink getrouwd was, brrr
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is tv maken er zullen mensen zijn die dit geweldig vinden en ik in dit geval niet. Maar daarom ben ik blij dat er meer mogelijkheden zijn en dat ik nog keuze heb uit de andere zenders, ook is die keuze in aanbod nog al moeilijk. De TV uit is voor mij ook een mooie optie en een boek of leuk tijdschrift is ook heel goed, iets meer inspanning leveren om te lezen maar ik kan zelf kiezen en hoef niet te wachten op wat de TV maker mij willen aanbieden. Ik vermoed dat de TV makers maar eens van hun voetstuk af moeten komen, want als je rond vraagt dan hoor je eigenlijk heel veel kritiek dan lovende woorden en dat komt uit de mond van de tv consument, waar zij dan die geweldige tv programma's voor maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bah! Tegenwoordig lijkt het de mode om elkaar maar af te zeiken voor de camera, de presentator had moeten ingrijpen op het moment dat de 2 heren elkaar niet lieten uitspreken.
Slechte televisie. En weet je wat het erge is?
Mensen kunnen denken dat dit normaal gedrag is terwijl ik vind (en ik denk een heleboel mensen) dat je elkaar moet laten uitspreken en dán met je motivatie komen maar wél op een nette, en dus stijlvolle manier.

Not my cup of tea dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit fragment slaat werkelijk nergens op. Pure sensatie, niets meer, niets minder.

Dit is de redactie van DWDD aan te rekenen. Ze wisten (weten) van de slechte verstandhouding tussen Jort Kelder en Pieter Storms (en Nina Brink) en hebben toch besloten om die twee samen aan tafel te zetten. De "bedoeling" was om over het boek van Storms te praten, maar het werd helaas een verkapte vorm van een visafslag.

Toch zal dit geheel de bedoeling geweest zijn van de redactie. Inmiddels praten veel mensen hierover, schijnt het verhaal nog verder te lopen (mep maar raak voor een knaak), staat internet er vol van…..missie geslaagd toch? Vanavond zullen er wel meer mensen naar DWDD kijken, want ja…misschien krijgt dit nog een vervolg.

Antwoord op je vraag:

Mooie tv? Nee
Slimme tv? Ja
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, dit is zeker geen voorbeeld van mooie tv maken.
Ik vond het wel vermakelijk hoe Pieter Storms zichzelf voor aap zette door zich opnieuw met zijn vrouw als slachtoffer neer te zetten. Dat was heel dom en heel onhandig, je zag hoe zijn vrouw Nina Brink het er moeilijk mee had.

Maar Mathijs van Nieuwkerk had het goed moeten leiden want het draaide nu uit op een ordinaire ruzie wat je Mathijs natuurlijk kunt aanrekenen. Dit had niet gehoeven.
Maar nogmaals, Pieter Storms had dit kunnen verwachten, zeer onhandig en naief van hem om daar te gaan zitten.
Ik zou bijna zeggen; eigen schuld dikke bult.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Normaal gesproken ben - was - ik echt wel een fan van DWDD en Mathijs.

Maar dit vond ik genant.

Waarom Mathijs niet ingreep?
Zal toch wel een vorm van sensatiezucht zijn, verkapte reclame. Iedereen heeft het er weer over.

Er is al eens eerder zoiets geweest met Patricia Paay en Theo Maassen.
Ook een rel.

Dat moet toch niet te vaak gaan gebeuren...