In welke winkels kun Flikken maastricht seizoen 3 kopen?

Kan dit bij Blokker of Videoland of een andere winkel? Zo ja welke?

Toegevoegd na 3 minuten:
Welke winkel waar je naar binnen kunt lopen. Bol.com bedoel ik niet.

Toegevoegd na 10 minuten:
De reden dat ik niet wil bestellen is dat ik het vanavond wil kijken :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
1.2K

Het beste antwoord

Je kan ze kopen bij de Free Record Shop! Alle seizoenen. Mocht jouw gezochte DVD er op dat moment toevallig niet zijn, kan je ze daar direct bestellen en op een later moment ophalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Op Bol.com kan je t/m seizoen 4 kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb net op de Blokker site gekeken, niets te zien.
Kan hem op de site van Videoland ook niet vinden. Wel Flikken Maastricht 1.1 t/m 1.4 en 2.1 t/m 2.3.

Je kan hem ook bestellen voor €25,-. Kijk maar bij de eerste bron.
Misschien helpt de tweede ook nog wel. Ik zal even verder kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt even kijken op Marktplaats of Speurders.
13 jaar geleden
Ik heb alle 4 de seizoenen gekocht bij bol.com, maar zag dat mediamarkt ongeveer 2 euro goedkoper is , maar helaas had ze al

Toegevoegd na 1 dag:
toevallig lees ik net in de vroom en dreesmann folder met prijzencircus dat flikken maastricht seizoen 1 tot en met 4 voor 30 euro te krijgen is vanaf 23 september. dat is stukken goedkopen dan dat je ze los koopt