Hoe heet dat nummer en van welke artiest dat ze vroeger altijd gebruikte bij Eigen Huis en Tuin?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
17.3K
Annswers
13 jaar geleden
Goeie vraag, wilde dit altijd al instellen als beltoon
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kun je gewoon krijgen hoor, google maar eens op 'eigen huis en tuin ringtone'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het gaat me niet om de ringtone, ik hem hem al op mijn computer staan als TV Tunes - Eigen Huis En Tuin, maar vroeg me gewoon af wie het gemaakt had.

Het beste antwoord

De tune van Eigen huis en tuin is speciaal voor dit programma gemaakt door Hans van Eijck, een componist die enorm veel tunes maakte voor TV. Hieronder een linkje naar zijn wikipedia-pagina, en natuurlijk de tune!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt ;)

Andere antwoorden (3)

Hans van Eijck maakte de leadermuziek http://www.youtube.com/watch?v=f-8I4tyWFYc
dat stukje muziek wat altijd gebruikt werd als Nico ging
fietsen kwam dacht ik uit de film Help de dokter verzuipt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedoel je die van Danny de Munk?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hot Dog - Vladimir Cosma, uit de Franse film 'Banzai'.