Komt Peking Express ooit nog terug?

Ik heb er altijd met zoveel plezier naar gekeken. Erg interessant om te zien hoe de bevolking in andere landen op dingen reageerd. Maar komt het ooit nog terug?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Letterlijke tekst bij Net5:

Het is momenteel niet mogelijk om je op te geven voor een nieuwe reeks. Het is namelijk nog niet bekend of er een nieuwe reeks van het programma komt.

Frankrijk en Spanje zijn er dit jaar nog wel mee doorgegaan, dus wie weet! Ik denk dat het een kwestie is van afwachten wat de kijkcijfers in het nieuwe seizoen daar zijn en naar aanleiding daarvan een beslissing nemen. En misschien wachten ze eerst de kijkcijfers van het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson af, om te kijken of er in Nederland nog wel animo is voor dit soort programma's.

Uiteraard zijn er momenteel ook erg veel talentjachten die goed scoren, dus om naar nou Peking Express tegenover te zetten....lijkt me niet verstandig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik hoop van wel! Echt een top programma. Ik heb me zelfs een keer opgegeven om mee te doen. Ben heelaas niet uitgekozen :-(