Ik vind van niet maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. True Blood is bij vlagen nogal heftig en het gaat over de manier waarop mensen en vampieren proberen naast elkaar te leven. Bovendien komen er in TB nog veel meer bijzondere fenomenen voor (elfjes, weerwolven, vormveranderaars, mediums etc.).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het verhaal en de soort vampieren en eigenschappen zijn heel anders. Verder gaat het allebei over vampieren, weerwolven en hoe dat niet samengaat met gewone mensen, dus het is net hoe je het bekijkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
The Vampire Diaries is wat zoeter, meer bedoeld voor tieners. True Blood is bij vlagen inderdaad wat heftiger, zoals bij meer series van HBO krijg je bijna alles te zien.
Persoonlijk vind ik dat True Blood een beter plot, boeiende personages en betere acteurs heeft dan The Vampire Diaries. Maar smaak blijft persoonlijk he...