Wat is het verschil tussen "porna" en "vrouwvriendelijke sexfilm"?

een tijd geleden werd er regelematig gesproken over "vrouwvriendelijke sexfilms", Dit zijn pornofilms, die zo gemaakt zijn, dat vrouwen ze ook leuk vinden. Tegen woordig kom ik de term "porna" steeds vaker tegen. Is dit alleen maar een nieuw woord voor een oud begrip, of is porna echt anders?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
2.8K

Het beste antwoord

Porna is porno, die puur op vrouwen gericht is.

Vrouwvriendelijke porno is porno, die op zowel de man als de vrouw gericht is, maar waarin de vrouw een gelijkwaardige en respectvolle rol speelt.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Porna is porno die vrouwen echt leuk vinden. Leuk, spannend, opwindend, geil, of zinnenprikkelend.
porna zijn dus vrouwvriendelijke films dus er zit geen verschil in
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat porna een woord dat is verzonnen door ziggo zelf om te laten zien dat ze vrouwvriendelijke porno uitzenden.