wie is de intervewer/documaker?

http://www.netwerk.tv/uitzending/2010-08-06/liberia-hel-op-aarde-2#

kan op de site van netwerk geen bronvermelding van hun ingekochte docu vinden.

misschien weet iemand een imdb link van de docu?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Dit is ook niet echt het verlossend woord, maar meer kan ik er niet uithalen.Vanaf 1980 werd het West-Afrikaanse land geteisterd door wrede dictators, staatsgrepen en bloedige burgeroorlogen. Een Canadese filmploeg neemt poolshoogte in Westpoint in de hoofdstad Monrovia, de veruit gevaarlijkste sloppenwijk in Afrika. Een hel op aarde.

De ploeg gaat op stap met de legendarische warlord generaal Butt Naked. Tijdens de laatste burgeroorlog vocht hij altijd naakt met alleen schoenen aan. Hij leidde een leger kindsoldaten dat berucht was vanwege kannibalisme en naar schatting twintig duizend mensen vermoordde.

Foto: John Connell, Flickr.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het enige dat ik erover kan vinden, is het het een Canadese filmploeg is geweest. Misschien helpt dat jou of andere antwoorders op weg. Als het een TV-productie is geweest, dan zul je tevergeefs zoeken op IMDB.
escape
13 jaar geleden
Misschien is het geen toeval dat niet te achterhalen is wie deze documentaire gemaakt hebben.
Heb je de NCRV al gemaild om te vragen of zij wel meer informatie hebben? Ze zullen 'm toch van een organisatie gekocht hebben.
webredactie@netwerk.tv