Hoe zit het nu precies met de puntentelling van de The Voice?

Ik begrijp het niet.Bij The Voice heb je dat nummer 1 om 20.30 uur zijn haar nummer zingt, zij of hij krijgt daar een telefoonnummer bij vanaf dat moment kan je dan ook stemmen.Maar dat is toch niet eerlijk want nummer 12 zingt pas om 22.30 uur.En de telnummers zijn niet van te voren bekend want je weet niet wie daarna komt.Hoe doen ze dat dan met de puntentelling zouden ze daar een formule voor hebben?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (2)

daarom is er vaak na de rondes een lange pauze gevolgd door het nieuws of tv kantine, zodat genoeg mensen kunnen stemmen.
mensen die echt willen stemmen doen dat in de tijd die ze er voor hebben ook echt wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Echt eerlijk kan bijna niet.
Als laatste zijn kan ook juist voordelig zijn,
veel mensen gaan pas stemmem als ze alles hebben gezien, ze zijn dan de eerste paar al een beetje vergeten.

Welk voordeel groter is..??