Omdat het lang genoeg had geduurd.

Na afloop van het derde seizoen werden alle afleveringen opnieuw uitgezonden. De laatste uitzending was te zien in 2009. Tussen de seizoenen door werden er ook speciale afleveringen uitgezonden. Hierdoor was de serie voor een periode van 6 jaar dagelijks te zien op Nickelodeon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Volgens internet omdat het vervangen werd door Het Huis Anubis
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarschijnlijk omdat nickelodeon er geen zin meer in had om herhalingen uit te zenden het is niet uitgesloten dat ze nog terug komen maar dan moeten er wel nieuwe afleveringen gemaakt worden