Waarom wachten ze?

op tv hoor je over een interessant item
dan zenden ze minder interessante items uit en als je naar bed moet komt dat wat je wilt zien waardoor je met een half oog naar kijkt
dan denk ik geef alvast dat mooi programma dan kan ik naar bed
willen ze kijkcijfers of zo?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Ze doen juist dat item wat veel mensen interesseert als laatste zodat er meer mensen opblijven om dat programma helemaal uit te zien.

ik heb dat ook altijd bij hart van nederland, in het voorstukje lijkt me iets interesant maar dat doen ze altijd het laatst
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ze willen dat jij nog een uurtje langer blijft zitten. Dat moet het haast wel zijn.

OF.. Jij vind programma's interessant die inhoud hebben. En die wordenlater uitgezonden dan de populaire programma's zonder inhoud, waar je als een stuk groente naar kan gaat zitten 'beeld verteren' of zelfs.. Strijken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja ze willen kijkcijfers, is wel leuk voor de maker als er nog iemand kijkt, en niet gelijk de tv uitschakelt als het belangrijkste geweest is. Dus eerst de saaie wedstrijden, dan voetbal. Een beetje zoals n kind eerst zijn groentes moet eten voordat hij zijn toetje krijgt
anneliez
13 jaar geleden
Natuurlijk willen 'ze' kijkcijfers. Die kijkcijfers verwachten 'ze' overigens te krijgen met die programma's die jij minder interessant vindt (daarom zenden 'ze' die uit rond primetime), niet met dat programma dat je interessanter vindt.

Die kijkcijfers willen 'ze' omdat die uitmaken hoeveel geld 'ze' kunnen vragen voor reclames. Dat maakt niet alleen uit voor de winst die 'ze' maken, dat maakt het 'ze' ook mogelijk om überhaupt prorgamma's aan te kopen om uit te zenden - ook die programma's die je wel interessant vindt.

Sinds ik een harddiskrecorder heb, kan ik gewoon alle interessante programma's opnemen en kijken wanneer het mij uitkomt, in plaats van rond de tijd dat ik eigenlijk al naar bed wil.