is die man uit de AH reclame de zelfde persoon als die van de KPN reclame

dus die ene waar die hond uitgelaten wil worden en albert verlinde op de tv is

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doorgaans hoeft dat reclamegeweld van mij echt niet maar deze twee vind ik erg leuk.

Antwoorden (10)

Ja dat dacht ik ook al, maar volgensmij is hij dat niet.
Hij heeft een andere stem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee,het kan zijn broer zijn,want AH leent zeker niet zijn reclame gezicht voor die van KPN,dat is echt verboden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha, toevallig ken ik de broer van 'albert heynman' Harry Piekema. Ze lijken niet echt op elkaar, broerlief is een stuk groter en breder. Dus z'n broer is het zeker niet!
Overigens: Het is niet verboden om in meerdere reclames te acteren, maar meestal is e.e.a vastgelegd in een contract. En dat zal in dit geval zeker wel zo zijn, want Harry zorgt voor een goede omzet bij Appie.
nee volgensmij niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zijn beide acteurs, en hebben wel iets weg van elkaar.
Maar dit zijn zeker 2 verschillende mensen.
En niet dezelfde man
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, dat is een andere man.
De man van de AH-reclames heeft namelijk een contract getekend waarin stond dat hij zijn gezicht alleen leent voor reclames van de supermarktketen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een briljante reclamespot,de leukste die er is..
De AH man heet Harry Piekema en de KPN man heet van Dalen,dus niet dezelfde persoon...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Briljante reclame? Met die roddelmuts?
Da's voor mij anti-reclame.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maar die hond is zo leuk!! En die roddelmuts mag best een tijdje op stand 11 staan. Is de enige bij wie dat in het geheel niet erg is!!
nee, natuurlijk niet...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee het is niet dezelfde man. De AH man mag niet alleen niet in andere reclames optreden hij mag zelfs niets over zijn priveleven e.d. vertellen. Ook dit is contractueel vastgelegd. Je zal hem dan ook niet in een tv show oid zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
daar zeg je wat ze hebben veel weg van elkaar ja
misschien familie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heet die van Kpn niet Paul Van Soest? en is t niet dezelde die in Toen was geluk heel gewoon speelt of is dat weer een ander?