Waar kan ik five live nog (terug)kijken?

Op Videoland is de serie verdwenen en ik heb de laatste 2 afleveringen gemist...

een jaar geleden
in: Televisie
1.9K
SimonV
een jaar geleden
Nergens, vrees ik. Waarom Five Live uit het aanbod verwijderd is, is niet bekend. In RTL Boulevard horen we dat RTL, de eigenaar van Videoland, naar Talpa wijst. Talpa zegt echter niet te weten waarom Five Live niet meer op Videoland staat…
Misschien heeft Veronica Superguide-columnist Rob Goossens een verklaring? “Dat klinkt toch een beetje alsof iemand – en als ik iemand zeg, dan bedoel ik Linda de Mol – heeft gezegd: ‘Ik wil niet meer herinnerd worden aan die serie, dus haal het er maar van af”, aldus Rob.
https://www.veronicasuperguide.nl/nieuws/five-live-niet-verlengd-linda-wil-er-niet-aan-herinnerd-worden

Antwoorden (1)

je kunt het proberen bij filmsoft, daar staat wel eens wat.
een jaar geleden