Welke cabaretier maakte een grap over een probleem met de bekerhouder in de auto?

Het ging over een verhaal waarin hij is de auto zat en zijn handen vol met drinken en dat het klepje van de bekerhouder bleef hangen en niet open ging waardoor hij tijdens het rijden en schakelen steeds het drinken moest doorgeven van hand naar hand en pas toen ze er waren op het einde ging het klepje open van de houder.

Ik kan nergens dit verhaal terug vinden dus weet toevallig iemand wie dit verhaal vertelde en in welke show?

Alvast bedankt!

een jaar geleden
in: Televisie
3.4K
Ikhebgeenidee
een jaar geleden
Als ik zoek op cabaret en bekerhouder kom ik uit op Ronald Goedemondt. De Show : De R van Ronald.

Het beste antwoord

Dat betreft Ronald Goedemondt en zijn programma "De R van Ronald". Daarin komt een een beeldende beschrijving voor van zijn poging om een gloeiend hete latte macchiato in de auto op te drinken, wat bij het naderen van een rotonde en terwijl zijn bekerhouder in de auto blokkeerde een hele belevenis werd.

(Excuses voor het vele gevloek van de cabaretier....).
Amadea
een jaar geleden
LauraStolk
een jaar geleden
Hartelijk bedankt!
Antoni
een jaar geleden
Een duimpje omhoog voor dit antwoord! Mooi gevonden!