Wie heeft de Masked Singer bedacht?

Ik had nooit verwacht dat ik het zo'n tof programma zou vinden. Is dit concept ook van Nederlandse bodem? Wie heeft het tv-programma bedacht?

2 jaar geleden
in: Televisie
7.3K
ronron1212
2 jaar geleden
het programma is gebaseerd op het Zuid-Koreaanse programma King of Mask Singer

Antwoorden (1)

The Masked Singer is gebaseerd is op het Zuid-Koreaanse programma King of Mask Singer.
Seo Chang-man heeft het bedacht.
SimonV