Expeditie Robinson: wat mag je meenemen?

Volgens mij is het algemeen bekend dat je met weinig moet zien te overleven op het eiland van Expeditie Robinson. Het lijkt me echter vrij sterk dat je helemaal niks mee mag nemen. Wat mogen de deelnemers van Expeditie Robinson wél meenemen?

4.5K
ronron1212
2 jaar geleden
In elk geval geen eten tandpasta, scheermes alleen wat kleding maar dat is ook zeer beperkt.
goev
2 jaar geleden
Tampons? Hoe lossen ze dat dan op? Ik heb nog nooit deelnemers met grote rode plekken op hun broek gezien.

Het beste antwoord

Wat kleding, waaronder één shirt met lange mouw en één met korte mouw, en slechts twee keer ondergoed. Een tandenborstel en tampons zijn bijvoorbeeld absoluut niet welkom op het eiland.
Volledige lijst: twee onderbroeken, twee zwembroeken, shirt met korte én met lange mouwen, korte en lange broek, twee paar sokken en twee paar schoenen.
SimonV