is er nog een goede documentaire over geesten op tv ?

vroeger was op zondag avond op sbs 6 en op discovery vond ik altijd leuk maar er komt nie meer weet iemand of er nog wel zoiets is

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (2)

ghost wispers op net 5 is wel leuk, anders raadt ik True stories or Urban legends aan dat is een serie over allemaal fabels enzo of echte verhalen soms zitten er geesten tussen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ghost Hunters International
op SyFy.
Elke werkdag(begint wel vroeg:van 8.00 tot 8.50)
Misschien wat voor je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vroeg hoeft geen punt te zijn, een dvd- of videorecorder is hierbij je vriend! :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Yep!^_^
Of een digitale recorder( hebben wij).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh ja, die heb je ook nog inderdaad. :P