Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welk Zapp programma is dit waar kinderen strijden om een vlag te pakken?

Vroeger keek ik vaak een programma, volgens mij op Zapp, maar ik kan het nergens terugvinden. Het werd (volgens mij) gepresenteerd door Ron Boszhard en Vivienne van den Assem. In het programma moesten kinderen/tieners tegen elkaar strijden in het water om een vlag te pakken. Je zag nooit hun gezichten en je hoorde ze ook bijna nooit praten, behalve als ze iets van een strijdkreet riepen, maar volgens mij was het nagesynchroniseerd. Ze moesten langs allemaal obstakels komen, ze moesten bijvoorbeeld over een bewegende balk heen lopen waar stekels (?) op zaten. Weet iemand welk programma dit is?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Televisie
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dat moet "Het spetterslot" zijn. Een Zapp-programma uit 2015. Het gaat alleen niet om een vlag maar om de kroon.
(Lees meer...)
Amadea
3 jaar geleden
SimonV
3 jaar geleden
Daar kwam ik ook op uit, alleen gaat het daarbij niet om een vlag.
Amadea
3 jaar geleden
Zoals je kunt zien staat dat reeds in mijn antwoord. Je kunt afleveringen bekijken (inderdaad, vreselijk namaak dat nagesynchroniseerde, heel irritant) op Youtube en zien dat het verder geheel aan de vraag voldoet.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding