Hoeveel dagen zijn de mensen uit boer zoekt vrouw bij elkaar per beslissende?

Ik bedoel dan per wegstemmende. Het lijken mij slechts enkele dagen. Soms heb ik het idee dat ronde 1 maar 1 dag duur en ronde drie lig maar drie dagen. Klopt dat?
Ik tikte dus beslis r o n d e in maar dat mocht niet van de site.
Wegstemmende was oorspronkelijk het woord weg stem r o n d e.

4 jaar geleden
in: Televisie
1.7K
gvrox
4 jaar geleden
Huh? Wegstemronde en beslisronde mogen niet van de site ? Dat lijkt me raar, ziet je op een mobiel device als een tablet of telefoon met auto-correctie ingeschakeld ?

Antwoorden (1)

De vijf boeren selecteren elk tien geïnteresseerden uit de ontvangen brieven, en na een korte date met elk van hen moeten er vijf vertrekken. Met de overgebleven vijf gaan de boeren een dag op stap, waarna er weer twee weggestuurd moeten worden. De resterende drie per deelnemer maken gedurende een week nader kennis met de boer(in) en zijn/haar bedrijf, de zogenaamde logeerweek. Na een of twee logeerdagen valt er nog één love interest verplicht af, en de boer(in) moet uiteindelijk kiezen uit de twee overgebleven gasten. Met de gekozene mag hij/zij op kosten van de omroep een weekendtrip maken om elkaar nog beter te leren kennen.
SentWierda
4 jaar geleden
Als antwoord voldoet het wel. Maar verder is deze Wikipediapagina het toonbeeld van onvolledigheid. Want je komt niet te weten dat KRO-NCRV pronkt met de veren maar verder met het programma niets van doen heeft. De producent is dezelfde als die van RTL Boulevard: Blue Circle (onderdeel van RTL-dochter Fremantle). Destijds zag RTL niets in het uitzenden van 'Boer zoekt vrouw' (achteraf gezien onbegrijpelijk) en toen bood de KRO uitzendmogelijkheid.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
4 jaar geleden
De Wikipedia pagina is de bron van mijn antwoord. Ik vindt dat wel zo netjes om te vermelden. Niet dan ?
Verder staat die pagina los van zowel de vraag als het antwoord. Mocht de Wikipedia pagina niet volledig zijn, wees dan van harte uitgenodigd deze aan te vullen. :-)
SentWierda
4 jaar geleden
Uiteraard: als Wikipedia de bron is, moet je die vermelden.
Maar mij viel op dat wel KRO-NCRV wordt genoemd ais de uitzendende omroep maar dat onvermeld blijft dat RTL (=Fremantle/Blue Circle) de producent is. En dat is in dit geval wel pikant. Want de omroep RTL zond een jaar voordat 'Boer zoekt vrouw' begon (2004) het zeer succesvolle en door RTL gemaakte datingprogramma 'The Bachelor' uit. RTL als omroep heeft dus wel iets dating - maar niet met boeren.
RTL noch KRO-NCRV is gebaat bij herinneren aan wat in 2004 is gebeurd. KRO-NCRV vindt prima wat Wikipedia nu vermeldt. En RTL als omroep zit sinds 2004 op de blaren.