Wie vind jij het beste Typetje van Carlo en Irene?

De TV kantine is razendpopulair momenteel, maar voor hoe lang!?

Sommige typetjes doen ze toch wel op hun hylarische eigen manier, wie vind jij nou de leukste/beste?
En wie van de BNers zou je nog wel aan hun lijst willen toevoegen?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Marc-Marie Huijbregt. hilarisch goed nagedaan

Toegevoegd op 22-04-2009 23:16:50
ik mis een gerard joling in de gepersifleerde personages.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Irene versus Kim Holland... geweldig!
Misschien Irene versus Katje Schuurman errug leuk is!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als nu Carlo Irene zou nadoen en Irene Carlo, dan zou ik er misschien iets aan kunnen vinden... Ik kan het niet waarderen...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
oh ja je hebt helemaal gelijk...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
XiniX wil zo graag bovenaan de top-5 komen, tsja, dan krijg je dat.
zit er nu niet in..maar ik vond alexander en maxima altijd geweldig..en de veerkampjes.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
erik van x factor....geweldig