Wanneer zijn de uitzendingen van Heel Holland bakt opgenomen?

Een wat domme vraag misschien. Maar op dit moment (zondagavond half 9) is op tv het programma Heel Holland bakt bezig met als thema 'kerst'. Ondertussen zie je op de achtergrond knalgroene bomen. Een beetje vreemd. Zo zijn er wel vaker programma's die dingen uitzenden die duidelijk in een ander seizoen zijn opgenomen. Waarom kan zo'n programma als Heel Holland bakt met als thema kerst niet opgenomen worden na de zomer?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Televisie
9.3K
ronron1212
5 jaar geleden
Augustus september waren de opnames
Utrecht
5 jaar geleden
André van Duin gaf tijdens de intro al een paar hints. Het zal ergens in augustus zijn opgenomen.
Zie jij het gebeuren: een kookprogramma opnemen in een open tent als het buiten regent en mogelijk vriest? Tuurlijk niet. Daarnaast zijn alle afleveringen binnen een aantal dagen opgenomen: dus niet met de seizoenen mee elke week één aflevering.
Inekez1
5 jaar geleden
Nee, Utrecht. De opnames waren alleen in de weekenden. Dus wel elke week 2 dagen opnames in het weekend. Doordeweeks waren de bakkers gewoon thuis en veelal ook nog fulltime aan het werk.

Antwoorden (1)

De opnames van Heel Holland Bakt vonden plaats tussen augustus en oktober.
SimonV