Manfred de Graaf zou zijn naam hebben veranderd? Waarin en waarom?

Manfred de Graaf speelde vroeger in Zeg 'ns AAA.
http://www.telegraaf.nl/prive/columns_prive/evertsantegoeds/3706221/__Manfred_de_Graaf_bestaat_niet_meer__.html?cid=rss

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Televisie
2.7K

Antwoorden (3)

Dit leest u in de Privé van week 16
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, dat had ik ook gelezen, sterker nog daarom had ik de link er al bijgezet. Maar ik neem aan dat niet alleen de Prive op de hoogte is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
waarom 2 thumbs down? ik GEEF tenminste antwoord...;-(
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
geen idee, van mij krijg je geen thumbdown
Ha, die Irish;

Misschien wil hij niet meer aan zijn "Zeg eens A"-verleden worden herinnerd?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Met beschikking van 15 januari 2003 is zijn naam gewijzigd in Manfred Derman, de naam van zijn Roemeense vader die in 1943 is vermoord.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zie dat het nu ook is toegevoegd aan Wikipedia en dat er meer info is bij het Joods Historisch Museum. Weet je ook waarom hij zijn naam heeft veranderd? Wist hij tot 2003 niets van zijn vader of is er een andere reden?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verder heb ik niks kunnen vinden. Het Joods Historisch Museum benaderen wellicht?