Waarom wordt de wedstrijd Duitsland - Nederland in spiegelbeeld uitgezonden, uitgaande van Veronica en de ZDF?

als je schakelt tussen die 2 zenders, wordt je knettergek.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heeft dat niet te maken met de sponsoren?

Het beste antwoord

Dat heeft met reclameborden te maken. Op nl zie je dan nl reclame en op dld duitse reclameborden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+! Weer wat geleerd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is me nooit opgevallen, maar je hebt gelijk.

Andere antwoorden (2)

Dat is een (afleidings) tactiek van de ZDF! Altijd 'beladen' die wedstrijden tussen Nederland en Duitsland.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is geen spiegelbeeld, je kijkt vanaf de andere kant van het veld.... 2 verschillende optieken; niet schakelen dus