hoe heet de muziek die voetbal inside gebruikt onder het item 'de hoogtepunten van de eredivisie'?

's Maandags geeft VI de hoogtepunten van de eredivisie, met de beelden van Fox. Hierbij wordt muziek gebruikt waarin iemand 'oo - oo - oo - oo' zingt.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Televisie
13.6K
Amadea
6 jaar geleden
Graag ook een videolink geven met tijdstip waarop die muziek te horen is.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ziehier:
https://www.youtube.com/watch?v=_lxu28t1B20 De muziek begint op 19:27

Antwoorden (1)

Bedankt voor het geven van de videolink, zo kon ik het laten opzoeken door SoundHound. Deze app herkende het als "The Sun" van Parov Stelar met Graham Candy en dan de remix van Klingande.
Amadea