Hoe kan het dat ik in Oostenrijk bij netflix films aangeboden krijg met en zonder nederlandse ondetiteling?

De films die ondertiteld zijn in Nederland worden in Oostenrijk verschillend aangeboden, er zijn erbij die Ned. ondertiteld zijn ook komen er voor met geen ondertiteling, verder zijn er die geen ondertiteling hebben en ook niet in het Duits worden gesproken maar gewoon met Engelse spraak,.
Kortom het is er een rommeltje, hoe kan dit?

1.9K

Het beste antwoord

Het aanbod van Netflix verschild per land, wat je kunt kijken hangt af van waar je bent.
Per land moeten ze de rechten kopen om iets te kunnen vertonen, dus het kan zijn dat je op je vakantie niet je favo serie kan volgen.
De beschikbare ondertiteling heeft ook te maken met de taal die in dat land gesproken word. Als je je in Engeland zou bevinden, krijg je waarschijnlijk alleen Engelse ondertiteling.
Ritsuka