Hoe neem ik contact op met de makers van de TV-serie 'Wat als?'

Ik heb af en toe een leuk idee en wil hen dat graag doorgeven.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Televisie
1.2K

Antwoorden (2)

Je kunt contact opnemen met de producent van het programma: Shelter.

Ernest van Dijckkaai 10 bus 4
2000 Antwerpen
info@shelter.tv
Tel. 03 292 67 70
SimonV
6 jaar geleden
Antoni
6 jaar geleden
Wordt de Nederlandse versie dan ook door dit Belgische bedrijf geproduceerd?
SimonV
6 jaar geleden
Volgens mij wel.
Tim van Aelst, directeur van Shelter: "Waar ik van geniet, is plezier maken. Daarom is lachen op het werk en lachen op het scherm voor mij heel
belangrijk. Bij Shelter bedenken en maken we tv-programma’s zoals Benidorm Bastards en Wat Als? Dat doen we met een heel klein groepje
mensen."
Je kunt je ideeën dus het beste aan Shelter doorgeven, dan zit je bij de bron. https://www.persgroep.nl/pdf/Jaarverslag_2011_mensen.pdf
Dat zou ook kunnen via de omroep die het programma uitzendt. Op hun website staan namelijk de volgende teksten:

Ik heb een idee voor een programma. Waar en bij wie kan ik hiervoor terecht?
Je kan ons je voorstel bezorgen via het contactformulier, dat vind je hier: https://customerservice.vtm.be/hc/nl/requests/new?ticket_form_id=94669. De programmadirectie bekijkt en bespreekt op geregelde tijdstippen alle inkomende suggesties en neemt contact met je op bij interesse.

Waar kan ik terecht voor een reactie op een programma?
Reacties zijn welkom via hetzelfde contactformulier. Reacties worden steeds met de nodige zorg en aandacht bekeken en opgevolgd.
Amadea
6 jaar geleden
SimonV
6 jaar geleden
Vraag gaat niet over een idee voor een programma.
SimonV
6 jaar geleden
De omroep is natuurlijk meer geïnteresseerd in ideeën voor nieuwe programma's dan in een nieuwe sketch voor een programma van één van de producenten.
Amadea
6 jaar geleden
Ik maak uit de vraag op dat het wel degelijk gaat om een idee voor een programma.