Wie heet hoe het programma heet waarin de Olympische Spelen te zien is, maar dan met sumo- en dierenpakken?

De theme song is Vangelis - Conquest of Paradise.
Het werd in de jaren negentig uitgezonden.
Ik kan me de Olympische ringen herinneren en dat in ieder geval de Europese landen meededen. Verder leek het erg op Whipe Out.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Televisie
2.8K

Het beste antwoord

Misschien bedoel je Spel zonder grenzen. Dat is al een heel oud televisieprogramma waarin gemeenten uit verschillende landen tegen elkaar strijden. In 1997, 1998 en 1999 waren er nieuwe edities van het programma, volgens deze website https://nl.wikipedia.org/wiki/Spel_zonder_grenzen. In 1997 deed Vlieland mee namens Nederland en in 1998 de gemeente Heerlen. In 1999 was er geen Nederlandse deelnemende gemeente.
Antoni
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ja! Geweldig! Dank je wel!
Antoni
7 jaar geleden
Leuk dat ik het juiste antwoord heb gegeven! Naar mijn idee zijn er allerlei variaties op dit programma gemaakt, maar die hoef ik dus niet meer op te zoeken.