Hoe kan ik de serie Wittekerke volledig vinden?

Hallo

Ik ben al een tijdje opzoek naar een site waarop ik de complete serie Wittekerke kan bekijken, dat mag online zijn, maar liefst een simpele download link, die alle afleveringen download.

Waar zou ik dit kunnen vinden?

Dank

7 jaar geleden
in: Televisie
4.6K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
http://vtm.be/video/?f[0]=im_field_program%3A113884 Op de vtm pagina zijn de afleveringen van Wittekerke nog te bekijken vanaf aflevering 41. Van de afleveringen 1 t/m 41 zijn de kijkdatums verstreken.
aflevering 41 is nog beschikbaar tot 12 december 2017
aflevering 42 tot 13 december 20116
enz enz
Je moet wel een account aanmaken en je registreren maar dan kun je de volledige afleveringen gratis bekijken.
Toegevoegd na 2 minuten:
moet zijn aflevering 41 is nog beschikbaar tot 12 december 2016
aflevering 42 tot 13 december 2016
aflevering 43 tot 14 december 2016
enz enz

Antwoorden (1)

De serie Wittekerke is niet online te vinden en te downloaden. Dat heeft te maken met rechten van de producenten. De serie is wel uitgebracht op DVD's, die zijn zowel nieuw als tweedehands nog te krijgen.