Hoe heet het kinderprogramma met een vriendelijk blauw beest?

Weet iemand hoe het kinderprogramma rond 2007 heet met een groot blauw beest? Het was volgens mij op Nick jr te zien. Er was dan vaak een liedje te horen over vriendjes. En weet iemand of het nog op televisie is?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Televisie
1.6K
Antoni
7 jaar geleden
Wat het getekend of echt een pop, of een mens in een beestenpak?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Blue's clues? Oswald? Kijk anders ff in de bron. Zie je gelijk alle Nick Jr programma's met afbeelding.. Bronnen:
- https://www.google.nl/webhp?sourceid=chrome-instant&rlz=1C1MSIM_enNL695NL695&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=nick+jr+programmas
tinus1969
7 jaar geleden
Bruine beer in het blauwe huis? https://nl.wikipedia.org/wiki/Bruine_Beer_in_het_Blauwe_Huis
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dankjewel! Het was niet getekend maar zo'n animatiefiguurtje.
Antoni
7 jaar geleden
@Heeeeel, is het programma dat je zoekt nu al genoemd bij de reacties of de antwoorden? Welke naam is de juiste?
Utrecht
7 jaar geleden
Koekiemonster?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Nope allemaal niet

Antwoorden (3)

Ovide en zijn vriendjes.
Antoni
7 jaar geleden
Bobo, misschien?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Draakje op zapp of sesamstraat (pino of koekiemonster)?