Van welk merk/product is de reclame die nu op TV is, waarin een man aan het douchen is en omringd word door verpleegsters?

Ik geloof dat het een shampoo-reclame is, ik weet dat niet zeker.

Staat deze commercial eventueel ook op YouTube?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja een shampoo-reclame van Head&Shoulders

Het beste antwoord

Inderdaad, Head & Shoulders....ik vergat ook iedere keer voor wat ze reclame maakten, door deze sexy verpleegsters. Je ziet overigens wel dat ze nagesynchroniseerd worden. En hij staat op YouTube, maar dan wel de originele versie, zie bron
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind de originele versie wel een stuk prettiger om naar te kijken en luisteren!

Andere antwoorden (1)

Head and shoulders