Waar staat een filmpje Dat Alberto Stegeman praat met Peter R de Vries?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Televisie
1.2K
Amadea
7 jaar geleden
Waren beide in een televisieprogramma te gast, of wat voor soort opname betreft het?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ja ergens te gast in een tv programma

Antwoorden (1)

Mogelijk bedoel je het Varaprogramma Sonja - van Sonja Barend - met de titel 'Moord en doodslag', dat werd uitgezonden op 16 december 2006. Daarin waren Peter R. de Vries, Alberto Stegeman, Will Simon en Klaas Wilting te gast.
Deze aflevering staat op http://www.npo.nl/sonja/16-12-2006/VARA_101133982 maar helaas als niet beschikbaar.
Je kunt 'm als DVD of digitaal bestand kopen bij Beeld & Geluid voor €29,95 (exclusief €2,95 administratiekosten), waarbij je rekening moet houden met een week wachttijd.
Amadea
7 jaar geleden
Antoni
7 jaar geleden
Er ontbreekt een woord in je antwoord, denk ik. Als wat is de aflevering niet beschikbaar?