Hoe zit MODERN FAMILY nou in elkaar? Wie is Wie zijn nicht of zus?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
Kimath
12 jaar geleden
Duurt even voor jet allemaal snapt :p
Kimath
12 jaar geleden
je het*

Antwoorden (2)

Ik zal het proberen:

Jay is de man van Gloria, en Gloria heeft een zoontje genaamd 'Manny' (Zijn echte naam is Manuel) uit een vorig huwelijk. Jay heeft een dochter en een zoon, ook uit een vorig huwelijk. Zijn zoon, Mitchell is getrouwd met Cameron en ze hebben het meisje Lily geadopteerd. De andere dochter van Jay, genaamd Claire, is getrouwd met Phil. Ze hebben 3 kinderen, Haley, Alex en Luke.

Je kunt de stamboom hier vinden: http://en.wikipedia.org/wiki/Modern_family
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Die stamboom is ook erg handig :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, vind ik ook!
Claire (moeder van 2 dochters en 1 zoon) is de zus van Mitchell, de roodharige homo. Zij zijn beide de kinderen van Jay, zeg maar Al Bundy die met de mooie Colombiaanse vrouw (Gloria) met een zoontje (Manny) uit eigen huwelijk. Dat is in grote lijnen de essentie.
Persoonlijk vind ik het een topserie!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry, uit eigen huwelijk moet zijn uit eerder huwelijk. Hoe kan dat nou weer mis zijn gegaan...