Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet de naam van deze serie? (zie toelichting)

Het zal van een kinderserie zijn ongeveer 1975, ik weet nog dat als je in serie in een spiegel keek die op gangen hingen, je in een andere tijd terecht kwam, kan me herinneren een balzaal uit de middeleeuwen, waar ze in middeleeuwse kostuums aan het dansen waren.. maar naast zo'n spiegel zat een keertje een figuur met een soort monikkenkleed, en met het naar beneden gaan van het beeld (camera) zag je berenpoten er onder uit steken!! (whoehaa, vond ik een enge serie, durfde bij het naar bed gaan niet meer in spiegels te kijken, en het liefst moesten spiegels bedekt worden door mijn moeder!) Wie weet waar ik het over heb?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie
802

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

de vloek van de Woestewolf
heel erg eng ja
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit zou hem wel eens kunnen zijn ja!! Thanks!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dat is hem
+1

Andere antwoorden (1)

Misschien "mirror mirror"?
Ik durf het echter niet met zekerheid te zeggen; daarvoor is je omschrijving te kort en mijn kennis omtrent "mirror mirror" te klein.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen idee!! Ik ga even op onderzoek uit, maar tot nu toe wie ik er wel eens over vertelde, niemand kent het... ben benieuwd naar meer reacties!
Bedankt iig!!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding