Welke seizoenen van Yu-Gi-Oh zijn Nederlands ingesproken?

Indien ze in het midden van een seizoen zijn opgehouden, graag deze aflevering vermelden. Ik moet precies weten wanneer ze met het Nederlands zijn begonnen en geëindigd.

Daarnaast hoorde ik van een vriend dat ze na 15 jaar sinds kort de nieuwe seizoenen weer vertalen, indien mogelijk, wil ik hoor ook wat inlichting over.

Toegevoegd na 56 seconden:
wil ik hier ook wat inlichting over*

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Televisie
4.6K

Antwoorden (1)

Deze mangaserie liep van 1996 tot 2004, en introduceerde de franchise. De manga is behalve in Japan ook in de Verenigde Staten en in Nederland uitgegeven. De eerste drie seizoenen zijn in Nederland uitgezonden door kinderzender Jetix. Op de digitale zender Nicktoons worden de afleveringen momenteel opnieuw uitgezonden. Het vierde en vijfde seizoen zijn in Nederland nooit te zien geweest en ook de spin-offs kregen geen kans op Nederlandse televisie.

Toegevoegd na 59 seconden:
Er worden dus geen afleveringen meer in het Nederlands aangemaakt. Hopelijk heb je nu antwoord op je vraag?

Toegevoegd na 1 minuut:
Dus: seizoen 1t/m3 is ingesproken in het Nederlands.

Toegevoegd na 3 minuten:
Er is een Yu-Gi-OH game in de productie! Het is al even geleden dat er een Yu-Gi-Oh! game op de PlayStation platformen verscheen, maar er bestaat een goede kans dat er een nieuwe in ontwikkeling is. De Duitse USK (variant van PEGI) heeft namelijk de game Yu-Gi-Oh! Legacy of The Duelist beoordeeld voor de PlayStation 4 en Xbox One.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Heel erg bedankt voor je antwoord! Ik hoorde dat er nog steeds Yu-Gi-Oh!-afleveringen uitkomen, net zoals dat voor Pokémon ook is, en dat ze dit met ingang van binnenkort weer de Nederlandse oppakken op de zender Nickelodeon, meestal rond 7 uur wordt dit uitgezonden. Geen idee of dit waar is. Weet je ook of je Yu-Gi-Oh! ergens kan kopen?