wanneer komt teenwolf seizoen 4 op Netflix?

Mijn lievelings serie is teenwolf ze zeiden dat het in juli kwam en nu zeggen ze zomer 2015 maar seizoen 3b is er net opgezet ik snap er niks meer van weet iemand wanneer seizoen 4 van teenwolf op netflix komt

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Televisie
1.1K
Cryofiel
8 jaar geleden
Teenwolf... Bij het lezen van die naam begin ik te twijfelen. Is een teenwolf een wolf met opvallende tenen, of is een teenwolf een wolf die graag tenen afbijt omdat die zo lekker zijn?
Ritsuka
8 jaar geleden
De naam van de serie is Teen Wolf.
Seizoen 3 staat niet eens volledig op Netflix, de eerste helft alleen maar. Seizoen 5 is net begonnen in Amerika.
Ritsuka
8 jaar geleden
Oh, ik las niet goed, 3b nu eindelijk wel, werd eens tijd :p
Ritsuka
8 jaar geleden
Ik heb uiteindelijk alles maar gedownload, ik kijk nieuwe seizoen nu een dag na Amerika.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Is dit een legale download?
Ritsuka
8 jaar geleden
Waar verwijs je naar met 'dit'

Antwoorden (2)

Teen Wolf is een Amerikaanse jeugdserie, gemaakt door de zender MTV, die een remake is van de gelijknamige film uit 1986 met Michael J. Fox in de hoofdrol.
In Nederland is de televisieserie alleen te zien via Netflix. Maar informatie over wanneer het vierde seizoen zal worden uitgezonden is nog niet te vinden.

Wel kun je hier alle uitgezonden afleveringen (op dit moment tot en met de tweede van het vijfde seizoen) bekijken: http://www.mijnserie.nl/teen_wolf/afleveringen/
Amadea
8 jaar geleden
als je in de browser op je pc de addon mediahint gebruikt, dus deze in je browser installeren kun je met je Ned NF abo ook de Amerikaanse NF bekijken
no Ned subs maar wel evt Eng subs